برگزاری نخستین جشنواره تجلیل از خیرین بانک قرض الحسنه مهر ایران

نخستین جشنواره تجلیل از خیرین بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور مدیران ارشد بانک، مقام های عالی کشوری و لشگری و جمعی از خیرین مطرح کشور در محل سالن جشن های هتل اسپیناس برگزار شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، سیامک دولتی مدیرعامل، محسن پدرام رییس هیات مدیره، صمدی، غفاری و پرتوافکنان اعضای هیات مدیره به همراه حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی نائب رییس مجلس شورای اسلامی، دکتر محسن رضایی دبیر مجلس تشخیص مصلحت نظام، دکتر نیکزاد لاریجانی معاون وزیر اقتصاد، دکتر خسروی، دکتر حسینی و دکتر رضوی مشاورین وزیر اقتصاد، دکتر عباسی معاون وزیر دادگستری، آقای نیری مدیرعامل مجمع خیرین و جمعی از خیرین مطرح و بنام کشور در این مراسم حضور داشتند.

تجلیل و قدردانی از خیرینی که با بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور توانمندسازی و رفع احتیاجات اقشار نیازمند جامعه همکاری داشتند و همچنین جذب منابع جدید قرض الحسنه در راستای ارائه خدمات و سرویس های تسهیلاتی بیشتر به مردم از جمله اهداف برگزاری این جشنواره بود.

در پایان این مراسم؛ لوح سپاس و تندیس “مهربان باشیم” با هدف تشکر و قدردانی از همکاری و تعاملات صورت گرفته با بانک قرض الحسنه مهر ایران به خیرین مطرح و برتر کشور اهدا گردید.

شایان ذکر است؛ در این جشنواره از پوسترهای بانک قرض الحسنه مهر ایران با موضوع اقتصاد مقاومتی، قرض الحسنه و همچنین شعار مهربان باشیم بانک با حضور مسئولین عالی رتبه رونمایی شد.

نوشته برگزاری نخستین جشنواره تجلیل از خیرین بانک قرض الحسنه مهر ایران اولین بار در خبرداغ پدیدار شد.

bluray movie download

ترانه

Comments are closed.