رضایت افشارزاده از عملکرد آبی‌پوشان

سرپرست باشگاه استقلال در مراسم معارفه دستیار جدیدش از عملکرد سرمربی تیم فوتبال این باشگاه ابراز رضایت کرد.
خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت باشگاه استقلال، در جلسه‌ای که از ساعت ۱۰ صبح امروز (سه‌شنبه) در وزارت ورزش و جوانان و با حضور بهرام افشارزاده، منصور پورحیدری، نصرالله عبداللهی، کامران منزوی، پرویز مظلومی، مجید صالح، فرزاد مجیدی، سیروس دین‌محمدی، حسین‌ ترابپور، محمود بابایی، محسن خدایی و محمدحسین زرندی برگزار شد، عبداللهی به عنوان دستیار ویژه سرپرست باشگاه استقلال معرفی شد. همچنین درباره موضوعات مختلف و آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

نصرالله عبداللهی در این جلسه ضمن تشکر از کادر مدیریتی و فنی باشگاه استقلال اعلام کرد قصد دارد در مدت زمان حضور دوباره خود در کنار تیم استقلال ضمن استفاده از تجارب سالیان حضورش در فوتبال، در ادامه بازی‌های استقلال به باشگاه کمک کند.

منزوی نیز در ادامه نکاتی را مطرح کرد و سایر اعضا هم راجع به مسائل گوناگون و آخرین وضعیت این باشگاه به بحث و تبادل‌نظر پرداختند. از نکات قابل توجه این جلسه رضایت کادر مدیریتی تیم از نتایج آبی‌پوشان در طول فصل جاری و روند طی شده در بازی‌های گذشته تیم بود. افشارزاده همچنین در ادامه اعلام کرد تمامی تلاش خود را به کار گرفته است و از هیچ کوششی برای موفقیت استقلال فروگذار نیست.

براساس این گزارش، مظلومی در پایان جلسه امروز ضمن بیان برخی نکات فنی، از حمایت‌های افشارزاده از تیم تشکر و قدردانی کرد.

نوشته رضایت افشارزاده از عملکرد آبی‌پوشان اولین بار در خبرداغ پدیدار شد.

پرس نیوز

دانلود نرم افزار

Comments are closed.