رونالدو همجنس باز است؟+تصاویر

index

سفرهای پیاپی رونالدو به مراکش درحالی باعث کنجکاوی بسیاری شده که مهاجم پرتغالی رئال مادرید دوستی نزدیکی با بدر هاری بوکسور مراکشی دارد. و عکس های مشترک آنها بارها در شبکه های اجتماعی مشاهده شده است.
به گزارش شفاآنلاین ،انتشار تصاویری از سفر کریستیانو رونالدو به مراکش در تعطیلات اخیر رئال مادرید، در رسانه های آنلاین به صورت گسترده منتشر شده و شایعات بسیار زیادی نیز بدنبال داشته است.
Image result for ‫رونالدو‬‎

این تصاویر پس از آن منتشر شد که طبق گزارش ها، کریستیانو رونالدو یکشنبه شب پس از پیروزی رئال مادرید مقابل اسپانیول با جت خصوصی خود به مراکش پرواز کرد.

بازیکن ۳۰ساله پرتغالی در حالی به مراکش سفر کرد که رئال مادرید سفر او را به این کشور ممنوع کرده است، اما رونالدو این ممنوعیت را نادیده گرفت و به اتفاق خانواده راهی مراکش شد. تا بار دیگر این سوال پیش بیاید که علت سفرهای مکرر رونالدو به مراکش چیست؟

تصاویری که بر روی شبکه اجتماعی اینستا گرام منتشر شده رونالدو و پسرش را در حال شتر سواری و کنار صاحبان دکه های آب میوه فروشی نشان می دهد.

رئال مادرید پس از آن که ۶- ۰ اسپانیول را شکست داد چند روزی به بازیکنان خود استراخت داد و رونالدو از آغاز این تعطیلات در مراکش به سر می برد. او یکی از طرفداران سرسخت سفر به مراکش است.

گزارش شده است که سفرهای سال گذشته رونالدو به مراکش، فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید را مجبور کرد مانع به تعطیلات رفتن بازیکنان در نیم فصل شود.

سفرهای پیاپی رونالدو به مراکش باعث کنجکاوی بسیاری شده است.

مهاجم پرتغالی رئال مادرید دوستی نزدیکی با بدر هاری بوکسور مراکشی دارد و عکس های مشترک آنها بارها در شبکه های اجتماعی مشاهده شده است.

4098968_193

نوشته رونالدو همجنس باز است؟+تصاویر اولین بار در خبرداغ پدیدار شد.

دانلود آهنگ جدید

لردگان

Comments are closed.