رزرو هتل توسط اینستاگرام

۳ روش برای بالا بردن نرخ رزرو هتل ها با استفاده از استوری های اینستاگرام

رقابت در صنعت هتل بسیار بالا است.
هتل های جدید هر روز ظاهر می شوند و در میان همه این رقابت ها مقاومت کردن سخت تر و سخت تر می شود.
بنابراین احتمالا به دنبال راه هایی برای توجه بیشتر مسافران و افزایش میزان رزرو هتل خود می گردید، مگر اینکه شما تنها هتل در موجود در شهر خودتان باشید.
این جایی است که استوری های اینستاگرام حضور می یابند! این استوری ها روش فوق العاده ای برای ایجاد رابطه با مخاطبان شما هستند و نشان می دهند که شما فقط یک هتل منزوی دیگر نیستید.
اگر تعجب کردید که چرا به “استوری های اینستاگرام” توجه کرده ایم، – ما درخشش قدرت این داستان ها را آشکار کرده و به شما نشان می دهیم که چگونه از استوری های اینستاگرام برای افزایش رزرو آنلاین هتل خود استفاده کنید.

چرا استوری های اینستاگرام ؟
بیایید جریان را جزئی تر کنیم و اول بگوییم چرا داستان های اینستاگرام؟
پاسخ واضح است اینستاگرام نه تنها یک شبکه محبوب است، بلکه تمرکز آن بر روی تصاویری شگفت انگیزی است که آن را به پلتفرم ۱# برای مسافران و افرادی که رویای سفر را در سر دارند، تبدیل ساخته است. این ها دقیقا همان افرادی هستند که می خواهید جذب شان کنید. آنها مخاطبان مورد نظر شما هستند.

در مورد استوری ها به این صورت است، آنها مخاطبان هدف را می گیرند و به شما در برقراری ارتباط واقعی با آنها کمک می کنند. این واقعیت را ترکیب کنید که محتوای استوری ها به اندازه تصاویر اینستاگرام با وجود ناپدید شدن شان بعد از ۲۴ ساعت دقیقا استاتیک اینستاگرام شناخته نمی شوند، و شما به طور منظم، می توانید در لحظه اشتراک گذاری کنید.
استوری های اینستاگرام فرصتی عالی برای درگیر کردن مخاطبان خود و نشان دادن آنست که هتل و فرهنگ هتل شما واقعا چطور است.

در واقع، Instagram کمتر از شش ماه زمان برد تا ۱۵۰ میلیون کاربر روزانه دریافت کند و رسیدن به این تعداد برای Snapchat تنها بعد از ۶ سال امکان پذیر بود! و این فقط شامل کسانی نیست که عکس های خود را با دوستان شان به اشتراک می گذارند – یک سوم از غالب این مشاهدات مربوط به کسب و کارهاست!
بنابراین، اگر شما به قدرت استوری های اینستاگرام واقف نباشید، احتمالا رقبا شما هستند.
متقاعد شدید؟ حالا اجازه دهید درباره نحوه استفاده از استوری های اینستاگرام برای رزرو بیشتر هتل و اتاق هایتان صحبت کنیم.

کدهای تخفیفی رزرو هتل را پیشنهاد دهید
مردم عاشق تخفیف و فروش ویژه هستند، به ویژه اگر این موارد منحصر به فرد و محدود باشند. استوری های اینستاگرام راه عالی برای ارائه این تخفیف هاست.
برای شروع، این تخفیف ها به فالوورها محدود می شوند، که باعث می شود آنها احساس کنند خاص و ممتاز هستند. و بعد از آن، تخفیفی است که پس از ۲۴ ساعت از بین می رود، و این باعث می شود کاربر به سرعت اقدام کند.
شما می توانید به کاربران خود را از یک تخفیف ویژه بگویید و هنگام رزرو هتل و یا چک این، از یک کد تخفیف پنهان برای آنها استفاده کنید. حتی می توانید آنها را به لینک ویژه ای اضافه کنید که در نهایت به یک قیمت تخفیف دار می رسند.

نیازی نیست که این تخفیف بزرگ باشد و می تواند به جای آن یک پیشنهاد ارزش افزوده باشد. فقط چیزی که باعث شود مخاطبان شما احساس خاص بودن کنند و شما را به رقبا ترجیح دهند.
داشتن یک کد یا لینک پنهان همچنین باعث می شود که تلاش های اینستاگرامی خود را پیگیری کنید و ببینید که آیا اغلب مردم از تخفیف استفاده می کنند و این استراتژی واقعا چه موثر است.

سراغ پشت صحنه بروید
مردم دوست دارند در پشت صحنه هم حضور پیدا کنند و چیزهایی را که به طور معمول از دید همه پنهان است را ببینند. بنابراین، از استوری های اینستاگرام استفاده کنید تا این فرصت را به آنها بدهید. گزینه ها بی پایان هستند.
شما می توانید مخاطبین خود را به شرکت در یک تور کوچک مجازی در اطراف هتل یا بخشی از آن دعوت کنید. اتاق های هتل، رستوران، منطقه سالن، محیط اطراف یا هر چیز دیگری که ممکن است برایشان جالب باشد، به آنها نشان دهید.

شما می توانید زمانی کوچکی را به نشان دادن زندگی کارکنان هتل به آنها اختصاص دهید. آنچه را که آنها روزانه انجام می دهند و جایی که آنها زندگی کاری خود را صرف می کنند. شما حتی می توانید مصاحبه انجام دهید.
اگر یک رویداد یا کنفرانس خنثی در هتل دارید، این فرصت را از دست ندهید. مخاطبان تان را در جریان بگذارید. آنها آن را دوست خواهند داشت.

از بازخورد کاربران برای افزایش رزرو هتل بهره بگیرید
اینستاگرام به تازگی یک ویژگی مرتبط با استوری را منتشر کرده است که به کاربران اجازه می دهد رای بدهند و بین دو گزینه یک را انتخاب کنند. این یک فرصت فوق العاده است برای به دست آوردن بینندگان درگیرشونده، درعین حال نیز دریافت بعضی از بازخورد ها ارزشمند است.
بنابراین، بازخوردهای مخاطبان خود را دریافت کنید و اجازه دهید در اتخاذ برخی از تصمیمات هتل مشارکت کنند. شما می توانید هر گونه سوال، بزرگ یا کوچک از آنها بپرسید. هر چیزی اعم از اینکه از چه رنگی برای رنگ آمیزی راهرو اصلی استفاده کنیم، یا چه وعده غذایی جدیدی برای سرو بعنوان صبحانه اضافه شود ، و یا اینکه چگونه آنها دوست دارند که چطور حوله شان پکیج شود را میتوانید از آنها بپرسید.
شما می توانید از بازخوردهای ارزشمند آنها در هتل خود استفاده کنید، در حالی که فالوورهای شما احساس می کنند در این فرایند درگیر و برای شما باارزش هستند. دانستن این که بازخورد آنها به شما کمک می کند تصمیمات مربوط به هتل را اتخاذ کنید، انگیزه بیشتری برای بازدید و رزرو هتل از سوی آنها ایجاد خواهد کرد. مردم احساس می کنند که آنها اهمیت دارند و شما به نظر آنها ارزش می دهید، همین مسئله ارتباط شما را تقویت کرده و امکان رزرو هتل شما را افزایش می دهد.

همچنین می توانید از افراد بخواهید از طریق کامنت نویسی، نظرات و ایده های خود را بیان کنند. استوری های اینستاگرام باعث می شود تا ارتباط با هتل شما برای فالوورهایتان بسیار آسان شود. پس چرا یک گفتگو را آغاز نمی کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *