رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا – تایلند/احسان‌پور به نقره بسنده کرد/ نادری صاحب مدال برنز شد

13941112000504_PhotoA

نماینده وزن ۶۱ کیلوگرم کشورمان با شکست در فینال رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا به مدال نقره بسنده کرد و نادری در ۷۰ کیلو به مدال برنز رسید.

به گزارش فارس، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا که از روز گذشته در بانکوک تایلند آغاز شده است و در روز دوم و پایانی این مسابقات، بهنام احسان‌پور نماینده وزن ۶۱ کیلوگرم کشورمان با شکست در دیدار نهایی به مدال نقره بسنده کرد و محمد نادری با پیروزی در رده‌بندی ۷۰ کیلو به مدال برنز رسید.

بهنام احسان‌پور در وزن ۶۱ کیلوگرم در دور اول با نتیجه ۱۵ بر ۴ کیسوکه اوتوگورو از ژاپن را شکست داد و در دور دوم نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد راهول آواره از هند گذشت و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. وی در این مرحله با نتیجه ۲ بر یک از سد تومن بیلگ از مغولستان گذشت و فینالیست شد. احسان‌پور در فینال با نتیجه ۱۰ بر صفر در کم‌تر از یک دقیقه (۴۷ ثانیه) مغلوب دولت نیازبیکوف از قزاقستان شد و به مدال نقره بسنده کرد. در این وزن ۱۱ نفر وزن کشی کرده بودند.

احسان‌پور سال ۲۰۱۵ نیز در فینال این مسابقات مغلوب همین کشتی‌گیر شده بود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم محمد نادری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل واتنا وانگ از تایلند به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد، اما در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۲ مغلوب آدام باتیروف کشتی‌گیر روسی‌الاصل بحرین شد و شانس حضور در فینال را از دست داد. نادری در دیدار رده‌بندی با نتیجه ۱۰ بر ۷ مقابل تاکوجیما از ژاپن به برتری دست یافت و صاحب مدال برنز شد. در این وزن ۱۳ نفر حضور داشتند.

پیش از برگزاری دیدارهای پایانی، قهرمانی ایران در این مسابقات مسجل شده بود.

* نتایج سایر نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

احسان لشکری در وزن ۸۶ کیلوگرم در دور اول با نتیجه ۵بر صفر از سد اصلان کاخیدزه، نفر پنجم مسابقات جهانی ۲۰۱۴ و نایب قهرمان ۲۰۱۴ آسیا از قزاقستان گذشت. وی در دور دوم نیز ماسائو ماتسوماکا از ژاپن را با نتیجه ۱۰ بر ۲ شکست داد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. لشگری در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد سام ویر از هند گذشت و فینالیست شد. وی برای کسب مدال طلا با اُرگودُل از مغولستان دیدار خواهد کرد. در این وزن ۱۵ نفر وزن کشی کردند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم پرویز هادی در دور اول زولبو ناتسانگ سورن از مغولستان را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد و در دور دوم نیز زمان انور از پاکستان را ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۲ بر ۶ کان‌جین نام از کره‌جنوبی را شکست داد و فینالیست شد. هادی برای کسب مدال طلا با دولت شابانبای از قزاقستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن ۱۴ نفر حضور دارند.

نمایندگان کشورمان در مسابقات چهار وزن اول روز نخست صاحب ۳ مدال طلا توسط میثم نصیری، مصطفی حسین‌خانی و رضا یزدانی شده بودند. یونس سرمستی هم در ۵۷ کیلو پنجم شد.

نوشته رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا – تایلند/احسان‌پور به نقره بسنده کرد/ نادری صاحب مدال برنز شد اولین بار در خبرداغ پدیدار شد.

موسیقی روز

مجله اینترنتی

Comments are closed.